Rekomendacijos „Odoo“ sistemos diegimui

Verslo valdymo sistemos (VVS) diegimas – bent kelių mėnesių trukmės procesas, todėl tie, kurie mano, kad  VVS sistemą galima įdiegti per mėnesį – klysta. Teoriškai sistemą, kaip ir programą, galima įdiegti per valandą ar greičiau, bet naujai įdiegtą verslo valdymo sistemą įmonės darbuotojai turi suprasti ir išmokti praktiškai ja naudotis. 

Programos įdiegimo laiką padeda sutrumpinti keli dalykai: tinkama įmonės poreikių analizė, standartinių sistemos funkcijų išnaudojimas, perteklinių duomenų atsisakymas bei eksportuojamų duomenų funkcionalumo išnaudojimas.

Dalinuosi rekomendacijomis „Odoo” sistemos diegimui. Ši informacija jums padės įsivertinti tikrąją sistemos kainą ir sutaupyti pinigų ateityje. 

  1. Kartu su „Odoo“ konsultantu atlikite išsamią „Gap-fit” analizę

„Gap-fit” yra kliento poreikių analizė, kai užfiksuojamos sistemos savybės, kurios bus realizuotos nestandartiniais sprendimais. Tokia analizė užtrunka nuo 2 iki 5 savaičių, todėl nėra pigi, tačiau būtina – ją atlikę, jūs daug tiksliau žinosite verslo valdymo sistemos įdiegimo kainą.

  1. Veiklos procesą keisti pigiau nei perprogramuoti „Odoo“ sistemą

Pasitaiko atvejų, kai klientas nori perprogramuoti sistemos veikimą iš pagrindų, nes jo įmonėje konkretus procesas atliekamas tik tokiu būdu. Žinoma, tokių procesų tikrai pasitaiko, bet pabandykite pažvelgti kiek galima nešališkiau ir užduoti sau klausimą – jeigu šią verslo valdymo sistemą naudoja dauguma pasaulio įmonių ir toks proceso įgyvendinimo kelias jiems tinka, galbūt, jūsų procesas gali būti pakeistas? Visgi, jeigu negali, norimą funkcionalumą perprogramuokite, tik atminkite, kad kiekvienas standartinio sistemos funkcionalumo pakeitimas reiškia brangesnį sistemos atnaujinimą ateityje – kainą stipriai padidins perprogramuota versija. 

  1. Neperkėlinėkite senų buhalterinių duomenų į naują „Odoo“ sistemą

Dažnai klientai senus buhalterinius duomenis nori perkelti į naują sistemą, deja, praktika rodo, kad tų duomenų naujoje sistemoje niekas nežiūri. Duomenų perkėlimas (adaptavimas) ženkliai padidina „Odoo“ projekto kainą, todėl reikia iškart išsiaiškinti ir įsivertinti realų šių duomenų poreikį. Nepainiokite šių duomenų su klientų pirkimų istorija ir jos susiejimu su kliento kortele – tai daug paprastesnė ir tikrai dažniau naudojama funkcija.

Jeigu nusprendėte senų duomenų neperkelti, rekomenduoju padaryti du dalykus: gauti senos sistemos duomenų bazės kopiją bei metams vienam naudotojui pasilikti senos sistemos prisijungimą. Dar metus galėsite pasiekti reikiamą informaciją, o turimą visą senos duomenų bazės kopiją galėsite bet kada peržiūrėti „MS Excel“.

  1. Nebūtinai sistemoje viskam turi būti suprogramuotas specialus modulis, išnaudokite duomenų eksporto funkcionalumą

Dažnai klientai nori, kad naujai įdiegtoje sistemoje būtų viskas, nors tam tikro funkcionalumo jiems prisireikia tik kartą per metus ar dar rečiau, todėl nerekomenduoju kiekvienam specifiniam funkcionalumui kurti specialų modulį. 

„Odoo“ sistemoje esantis duomenų eksporto funkcionalumas leidžia atsisiųsti duomenis įvairiais pjūviais pagal jau egzistuojančius informacijos laukelius ir juos peržiūrėti bei koreguoti „MS Excel“  programoje. Pačioje pradžioje – „Gap-fit” fazėje, įvertinkite ir aptarkite tokius specifinius funkcionalumus bei suteikite jiems prioritetus, pvz., „MUST”, „NICE”, „PHASE 2”. 

Verslo valdymo sistema turi būti ne tik efektyvus procesų valdymo pagalbininkas, bet ir investicija, kuri išnaudojama maksimaliai.

Daugiau apie Odoo modulius ir galimybes skaitykite paspaudę čia.

Slapukų ir privatumo politikos
Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai (angl. cookies). Sutikdami su slapukų ir privatumo politika, paspauskite mygtuką „Sutinku“ arba naršykite toliau. Savo duotą sutikimą dėl slapukų bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus.